Credit24 kredīti ir pieejami internetā, mūsu mājaslapā www.credit24.lv, vai zvanot pa tālruni 20140014.
Vienlaicīgi var būt aktīvs tikai viens līgums. Ja Tev jau ir aktīvs Kredītlīnijas līgums, tad tā ietvaros vari veikt papildu naudas izmaksas vai kredītlimita palielinājumu, ja tādi ir pieejami. To ir iespējams apskatīt Tavā Credit24 klienta profilā.
Summu, kādu iespējams aizņemties, vari aplūkot, aizpildot Kredīta pieteikuma formu. Pirms Kredīta pieteikuma iesniegšanas varēsi aplūkot savu pieejamo Kredīta limita summu.
Ja bankas konts ir AS Swedbank, SEB bankā, Citadele bankā, Luminor bankā, Kredīta summa tiks ieskaitīta 15 minūšu laikā pēc kredīta pieteikuma izskatīšanas.
Ja konts ir citā bankā, pārskaitījums aizņems ilgāku laiku.
Nē, mēs neveicam zvanus uz darba vietām.
Nē, lai pieteiktos Kredītam un aizņemtos naudu, ir nepieciešami oficiāli ienākumi.
Informācija par Kredītu uz Tavu pieteikumā norādīto deklarēto dzīvesvietas adresi tiks nosūtīta tikai tādā gadījumā, ja kā saņemšanas veidu būsi izvēlējies sūtījumus pa pastu un nebūsi norādījis faktisko dzīves vietas adresi, vai nebūsi apstiprinājis savu e-pasta adresi.
Lai mēs varētu identificēt Tavu e-pastu un nosūtīt ar Kredītu saistīto informāciju. Gadījumā, ja e-pasta adrese netiek apstiprināta, visu svarīgo informāciju par Kredītu sūtīsim uz Tavu norādīto faktisko dzīvesvietas adresi.
0,01 EUR pārskaitījums jāveic, lai mēs varētu pabeigt reģistrācijas procesu un Tevi identificēt, pārliecinoties, ka Tavā vietā kredītam nepiesakās kāda cita persona. Kad saņemam 0,01 EUR pārskaitījumu, identificējam arī Tavu bankas kontu, uz kuru varēsim veikt Kredīta summas pārskaitījumu.
Lai pabeigtu reģistrāciju un identificētu Tevi un Tavu bankas kontu, pārskaitījums jāveic no personīgā bankas konta, uz kuru vēlēsies saņemt Kredītu.
Rekvizīti identifikācijas maksājuma veikšanai:
Saņēmēja nosaukums: SIA IPF Digital Latvia
Saņēmēja reģistrācijas numurs: 50003913651
Summa: 0.01 €
Maksājuma mērķī norādi savu telefona numuru, kuru izmantoji reģistrējoties.AS Swedbank - LV44HABA0551016490195
AS SEB banka - LV89UNLA0050010101508
AS Citadele Banka - LV89PARX0005196440002
AS Luminor Bank - LV80RIKO0002013086128
Veicot pārskaitījumu no citas bankas, lūdzam izmantot AS SEB banka kontu - LV89UNLA0050010101508.
Pieteikums Kredītam var tikt atteikts, ja:
Ja augstāk minētais nav attiecināms uz Tevi, iespējams, ka Kredīta pieteikums ticis noraidīts mūsu uzņēmuma iekšējās kredītpolitikas dēļ. Nākotnē vari mēģināt pieteikties Kredītam atkārtoti, mēs labprāt izskatīsim Tavu pieteikumu no jauna.
Jā, mūsu iekšējā uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir radīti, lai aizsargātu Tavus datus un konfidencialitāti, ieskaitot nepersonisko informāciju. Piekļuves tiesības Taviem personas datiem ir tikai IPF Digital un mūsu sadarbības partneru pilnvarotiem darbiniekiem.
Lai saņemtu Credit24 Kredītu, Tev ir jābūt:
Ja redzi šādu tekstu, tas nozīmē, ka Tu jau esi agrāk reģistrējies Credit24 mājaslapā. Izvēloties sadaļu “Autorizēties”, ir iespējams ievadīt Tavu personas kodu un paroli. Gadījumā, ja neatceries savu paroli, izmanto paroles atjaunošanas funkciju, un pagaidu parole, kas būs derīga 10 minūtes, tiks nosūtīta uz Tavu reģistrēto mobilā tālruņa numuru. Ja esi mainījis mobilā tālruņa numuru, Tev ar mums ir jāsazinās, sūtot e-pastu ar informāciju uz: info@credit24.lv.
Credit24 kredītlīnija ir naudas kredīts, kura ietvaros saņemsi noteiktu summu (kredītlimitu), Tev pašam izlemjot, kad un cik lielu naudas daļu no tās izņemt. Jāatmaksā būs tikai izmantotā naudas summa, savukārt neizmantotos līdzekļus iespējams izņemt vēlāk, kad nepieciešams.
Credit24 Kredītu apvienošana ir pieejama jekuras citas kredītiestādes klientam, kas vēlas pārnest savas kredītsaistības vai apvienot vairāku kredītiestāžu kredītus vienā maksājumā pie Credit24, lai iegūtu izdevīgākus nosacījumus.
Credit24 saviem klientiem piedāvā dažāda veida risinājumus - to skaitā ir gan īstermiņa kredīti, gan patēriņa kredīti ar atmaksas termiņu līdz pat 60 mēnešiem.
Nē, mūsu naudas aizdevumi tiek izsniegti bez ķīlas.
Jā, Credit24 auto kredīts ir piemērots mazlietota auto iegādei, auto uzturēšanai vai remontam.
Atgādinājuma īsziņas un arī e-pasti tiek automātiski izsūtīti no sistēmas. Atgādinājumu izsūtīšanu nav iespējams apturēt pat, ja esi brīdinājis par kavējumu.
Ja esi saņēmis rēķinu, to vari atmaksāt vairākās sev piemērotās daļās līdz rēķinā norādītajam atmaksas datumam. Kamēr rēķinu neesi saņēmis, Tavi veiktie maksājumi segs pamatsummu un uzkrātos procentus uz maksājuma dienu, bet ikmēneša rēķins Tev tiks nosūtīts pilnā apmērā.
Ja maksājumu veiksi no Swedbank, apstrāde aizņem 1 darba dienu. Maksājot citās bankās, maksājuma saņemšana un apstrāde var aizņemt līdz 2 darba dienām. VAS Latvijas Pasts veiktie maksājumi tiek apstrādāti 5 darba dienu laikā. Tiklīdz maksājums tiks saņemts un apstrādāts, Tu saņemsi apstiprinošu īsziņu.
Nē, kredīta atmaksa ir jāveic tikai uz A/S Swedbank norēķinu kontu Nr. LV69HABA0551038011523.
Jā, sedzot Kredītu pilnā apmērā pirms norādītā termiņa, summa apmaksai būs mazāka kā maksājot to norādītajā termiņā, veicot minimālos ikmēneša maksājumus.
Precīza Kredīta atmaksas summa uz katru dienu ir redzama Tavā Credit24 klienta profilā.
Pagarinājuma iespējas nepiedāvājam. Kredīta minimālā ikmēneša maksa ir jāveic līdz rēķinā norādītajam datumam.
Kavēta maksājuma gadījumā tiek aprēķināti nokavējuma procenti no kavētajā rēķinā iekļautā pamatparāda, kā arī tiek izsūtītas atgādinājuma ziņas. Ja maksājums tiek kavēts ilgāk kā piecas dienas, mūsu speciālists veic zvanu, lai vienotos par maksājuma veikšanas datumu.
Ja maksājums tiek kavēts ilgstoši, uz e-pastu un dzīvesvietas adresi tiek izsūtīta brīdinājuma vēstule. Ja maksājums netiek veikts līdz vēstulē norādītajam datumam, lieta tiek nodota parādu piedziņas kompānijai.
Lai no tā izvairītos, iesakām veikt maksājumus laicīgi vai atbildēt uz mūsu speciālista zvanu, ja tomēr rēķina apmaksa tiek kavēta.
Ja Jums ir aktīvs līgums par Kredīta izmantošanu, šo pakalpojumu varat izmantot arī Jūsu mobilajā tālrunī. Mobilajā versijā varēsiet ērti veikt Kredīta summas pārskaitījumus uz savu kontu, apskatīt rēķinu, savu profila informāciju kā arī informāciju par Kredītu.
Credit24 Kredīts ir Kredītlīnija. Veicot pilnas Kredīta summas atmaksu, Kredītlīnija paliek atvērta un pieejama Tavām vajadzibām jebkurā mirklī. Tas nozīmē, ka nav nepieciešams pildīt jaunu pieteikumu jaunam līgumam, bet naudas izmaksu vari veikt savā klienta profilā vai ar īsziņas starpniecību, sūtot SMS ar tekstu NAUDA uz mobilā tālruņa nr: +371 28914377
Jā, vari saņemt rēķinu elektroniski uz savu e-pasta adresi. Gan pieteikuma formā, gan savā profilā vari izvēlēties un nomainīt rēķinu saņemšanas veidu (elektroniski vai uz pasta adresi).
Sagatavoto rēķinu vienmēr vari aplūkot savā Credit24 klienta profilā. Ja vēlies saņemt savu rēķinu e-pasta adresē, nosūti pieprasījumu uz e-pasta adresi: info@credit24.lv.
"Sarežģīti finansiālie apstākļi" nozīmē vienu no vai vairākus no šiem apstākļiem:
Savu dzīvesvietas adresi, tālruņa nummuru, e-pasta adresi vari nomainīt savā Credit24 klienta profilā, labajā pusē zem savas informācijas, izvēloties iespēju "Labot".
Autorizēties Credit24 klienta profilā vari izvēloties sadaļu "Mans Credit24", ievadot savu personas kodu un izvēlēto paroli. Ja neatceries savu paroli, izmanto paroles atjaunošanas iespēju, spiežot pogu "Aizmirsu savu paroli".
Savu dzīvesvietas adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi vari nomainīt savā Credit24 klienta profilā, labajā pusē zem savas informācijas, izvēloties iespēju "Labot".